Tråd: Antibiotika
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-06, 11:13   #7
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: antibiotika

Opprinnelig lagt inn av mofe

Jøss - det visste jeg ikke! Trodde øreverk tok superlang tid å bli kvitt uten antibiotika, jeg.

nøtta: probiotika er et middel som inneholder bakterier - derav "pro" versus "anti". Vita biosa er et sånt middel, men det finnes nok ikke i Frankrike (jeg mener det er et norsk produkt?). Men du har jo Biola og lignende - det finnes nok sånne produkter i frankrike også.. Eller. Hm. Biola er jo Tine.

Jaja.. du finner nok noe - jeg har ikke så stor oversikt over franske matprodukter

de har saann actimel her ? ellers har jeg faktisk med meg vita biosan fra norge men den har ikke statt i kjoleskap paa tre uker saa er litt ussikker paa virkningen pluss at den har vaert paa fly reise (blir det ikke frost i lopet av turen ?)

naa er jeg veldig usikker her .... skal skal ikke ! har ikke lyst men alikevel har jeg lyst og bli kvitt alt i en fei .... men hvis jeg uansett ikke blir kvitt det i en fei.....

vannskelig detta her ...

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat