Tråd: What to say?
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-06, 11:25   #3
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: What to say?

Opprinnelig lagt inn av mofe

Hørte forresten idag på tven, at en gjennomsnittlig 4-åring stiller rundt 400 spørsmål hver dag.!!! Mye man som forelder skal vite

Ja, det føles virkelig som det er så mange spørsmål.

...også så vanskelige spørsmål også... utfordingen ligger jo ofte i å presentere svarene tilpasset det nivået barnet er på, så han blir i stand til å forstå hva jeg snakker om, samt å presentere på en nøytral måte og ikke la det skinne så mye gjennom hva jeg mener om enkelte ting. Jeg synes det er så viktig å skille mellom objektive og subjektive forklaringer. Jeg kan godt si hva jeg mener, men det er viktig at han forstår at folk tenker og mener ulikt, og at det finnes flere måter å se ting på.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat