Sv: Resultat etter tiden på lavkarbo.no
Opprinnelig lagt inn av flap
Hei, prøver meg med en ny interessant tråd ;-)
Jeg har jo vært her inne i et par år nå, har også hatt mine perioder med intensiv slanking no som har fungert greit men jeg er ikke tøff nok til å holde ut i lengden. Det er mye positivt her inne på forumet, men jeg har kanskje inntrykk av at langtidsresultatene ikke er så altfor bra. Men håper jo at jeg tar feil!
Jeg er egentlig helt uenig med premissene for spørsmålet ditt. Du spør om en blir slank av å delta aktivt på forumet her - og svaret på det er vel et rungende nei. Det er nok liten eller ingen sammenheng mellom antall innlegg og vektnedgang.
For mange av brukerne så fungerer forumet som en støttegruppe. En måte å komme i kontakt med andre mennesker i samme situasjon, og mulighet for hjelp ut av en situasjon der en er fanget i et dårlig matmønster.
Jeg antar at mange av dem som har gått mest ned i vekt er dem som har brukt forumet som et oppslagsverk, og tatt av sine kilo uten å møte uventet motgang. Denne gruppen hører vi sjelden fra, enkelte skriver ett innlegg når de er i mål som et takk for hjelpen.
Jeg planlegger å få på plass et verktøy som også har nytte for dem som ikke trenger, eller vil bruke et forum. Når det er på plass vil nok sammenhengen mellom medlemskap og vekt bli mulig å påpeke.
Reklame ala "Vi har slanket bort 50TONN!" kommer aldri til å stå noe sted på lavkarbo.no