Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-06, 13:21   #25
amo
Juniormedlem

amo sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
amo er på en erverdig vei

Sv: Resultat etter tiden på lavkarbo.no

Min historie er vel absolutt ett slikt opplegg som blir dømt nord og ned av alle eksperter, men den virket på meg; så her kommer den:

Jeg var ti kilo overvektig, og 20.juni -02 startet jeg en "lynkur" , som gikk over fire uker. Det var lite mat og lite karbohydrater i fire uker, men man skulle kunne ta av ti kilo på en måned. Jeg gikk i gang, og etter 3,5 uker hadde jeg tatt av ti kilo.
Jeg begynnte å spise mer mat men var forsiktig med karbohydratene! Min filosofi har vært at jeg spiser "normal" sunn mat, men tenker på karbene, og spiser feks. bare en liten potet til middag og heller mye brokkoli osv. Så lenge vi har barn "må" man lage spaghetti og kjøttdeig en gang i ny og ne, og da spiser jeg en liten porsjon spaghetti, litt kjøttdeig men tar heller en salat litt senere for å få nok føde.

Jeg holdt vekten i 18 måneder uten noe problem. Trente tre ganger i uken og var fornøyd med meg selv. Så ble jeg gravid i november 2003, og fikk bekkenløsning og treningsforbud. Kiloene kom fort, og jeg brukte graviditeten som en "unnskyldning" til å ikke tenke på vekten. Jeg la på meg ca.25 kilo, og slett med bekkenløsningen i måneder etter fødselen. Vekten gikk forsåvidt fort nedover når jeg tenkte på matinntaket, men de 10 siste kiloene satt godt. Nå har jeg begynnt og trene litt igjen og har 6-7 kilo før jeg når matchvekten min. Nå tar jeg en intensiv karbo kur igjen (etter eget hode ) og det ser ut til å hjelpe.

amo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilisering Svar med sitat