Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-13, 12:30   #4
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Høyt blodsukker om morgenen

Det er jo ikke blodsukkerverdien som ødelegger en evnt vektnedgang, men mengden insulin du må bruke.

Jeg sliter litt med å skjønne hva du lider av. Du sier du er insulinresistens, men vet ikke om du har diabetes eller evnt hva slags type?????
For meg som sykepleier og tidligere diabetiker blir dette helt utrolig feil. Du skal jo heller ikke bare bruke insulin etter eget hode, men velge den behandlingen som gir deg best kontroll på langtidsblodsukkeret!
Vet det er pasienten som er ekspert på sin diabetes, men jeg kan ikke en gang skjønne om du faktisk har diabetes når du er så dårlig utredet!