Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-06, 14:04   #18
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Karbo sjokk - hvor farlig er det?

Min erfaring er at jeg blir kvalm, svimmel,- direkte uvell, - og så fryktelig trøtt og tung i kroppen. Det tar en dag eller to før jeg er tilbake til normalen igjen. Det er sannsynlig at du ikke vil syns kaka smaker godt heller. Du må selv vurdere om det er verdt det. For meg høres det littegrann ut sm om du leter etter en unnskyldning for å kunne spise et stykke - og at du gjerne vil ha godkjenning ? OM det er det (og tilgi meg om jeg tar feil) så er det en ting de fleste vil føle/gjøre før eller sidne når man går på et strengt kosthold. Du er ikke alene, du er ikke den første, du er ikke den siste.

Du er den eneste som kan vurdere om det er verdt det å spise den kaka. OM du spiser den, så spis fett før (som skaldemann sier) og drikk masse vann etterpå. Jeg vet ikke akkurat hvorfordet virker, men jeg føler meg iallefall LITT bedre etter et karborikt måltid om jeg drikker masse vann også.....

Kos deg med sønnen din på bursdagen og ta bilde av kaka da !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat