Tråd: Kokosloff
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-13, 14:43   #7
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Kokosloff

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Kan ikke der som har lagd den ta bilde?
Jeg har voldsomt mye koksmel her som har gått ut på dato. Burde vel gi det et forsøk uansett.
Tror dere at det går an å lage i andre formater enn brødform? Bakeplate, klatter, muffins etc? Vi har litt traust kjøkkenutstyr her i kollektivet.

Ligger et loffebilde på instagramkontoen min, vaffal. Der er også en avbildet blåbærmuffins av denne oppskrifta med kokosmel, hvor jeg bytter ut fløte med kokosmelk - kan smakssettes i det uendelige, og er en utmerket måte å bruke kokosmel på.

Angående kokosloffen så holder jeg fast ved min aller første impuls, nemlig at den er et utmerket grunnlag for julebrød/julekake. (Og jeg tipper at du kan lage den i "flatt" format i en stor form, men justér steketiden deretter)

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat