Tråd: Menstruasjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-13, 12:15   #6
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Menstruasjon

Opprinnelig lagt inn av FrøkenStress, her.

Takk for svar kallenavnet FrøkenStress passer meg godt, for jeg stresser en del skal ned 30 kg, så må vell ta tiden til hjelp, og holde motet oppe
Kan forsåvidt leve noen uker til med denne merkelige menssyklusen, men prøver nok å kutte ut p-pillen hvis det ikke har gitt seg da

Og stress er ikke bra for vektnedgangen, det kan stoppe opp alt samt kludre til syklusen, selv om du gjør alt annet riktig.

Fokuser på riktig kosthold og at dette ikke er en kur men en varig endring. Len deg tilbake og nyt den gode maten og kjenn gjerne på hvor godt kostholdet gjør deg. Friskere, raskere, mer opplagt osv osv, ikke la vektnedgangen nødvendigvis være hovedmotivasjonen for lavkarbo, men bonusen

Ikke stress med den forbaska vekten, dersom du absolutt må veie deg, gjør det maks en gang i uka på en fast dag - helst sjeldnere. Og husk at målbånd også er viktig, mange opplever at cm forsvinner for det om vekta står stille.

Jeg vet det ikke er lett, vi har nok alle vært der og vil se resultater så raskt som mulig, men du har nok sikker brukt en del år på å få den overvekten og det vil ta tid og bli kvitt den også. Min erfaring er at det faktisk er greit at et går litt sakte, da får hodet også vendt seg til forandringene og det er også letter og vende seg til en annen type kosthold slik at man ikke går i alle de klassiske fellene

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat