Tråd: Menstruasjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-13, 13:54   #8
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Menstruasjon

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg brukte p ring i 3 år, og det gikk helt fint, til i høst. Jeg tror neppe det hadde noe med lavkarbo at jeg fikk blødningstull der jeg blødde i flere uker. Så jeg sluttet og satser nå på temping, sjekking av sekret og kondom i perioder der jeg er usikker. Riktig brukt er billingsmetoden visstnok ca 98% sikker, det er godt nok for meg, når jeg slipper blødningstull og hormonkrøll.

Dersom du har smartelefon iler jeg til med å anbefale appen ovuview. Den bruker billings (og andre metoder) for å avgjøre fruktbar periode. Hvilke metoder den bruker avhenger av hva du velger å dytte inn (sekret, temperatur, livmorhalshøyde etc.)

Disclaimer:
Jeg har ikke økonomiske interesser i appen, men jeg har oversatt for dem - non-profit - rett og slett fordi jeg synes hormonkrøll er noe dritt...