Sv: Menstruasjon
Opprinnelig lagt inn av Imse, her.
Jeg bruker my days og passer på slim selv. Appen beregner el utfra temping og regning. Jeg er ikke helt stø på dette enda, så jeg tør ikke helt å sjanse mellom 1. mensdag og 5 dager før el enda. Det er i allefall en fin måte å bli kjent med sin egen kropp på, noe vi kvinner har godt av.
Åja! Definitivt! Min eneste sorg er at jeg måtte bli 38 (år!) først. Så mye bortkastede hormoner... og de har ikke gjort noe stort godt.
Uten å kjenne andre apper så likte jeg det at ovuview viser hvilket resultat de ulike metodene gir (både temperraturbaserte, sekretbaserte og sånne utregningsmåter som kombinerer sekret og temp), også når metodene ikke er enige ... og etter en stund begynner man å kjenne seg selv såpass at man vet hvilke av metodene som gir et pålitelig resultat for den enkelte. For min del så forble sekretet et mysterium, mens temp var bra pålitelig.
Sist redigert av smgj : 25-03-13 kl 14:40.
|