Tråd: Yndlingsskoa
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-06, 15:29   #145
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Yndlingsskoa

De til venstre - Merrell-sko, kjøpt da jeg jobbet på Grensen Sko for 3,5 år siden. Veldig gode! Selv om jeg må bruke halvsåle bak for ikke å få gnagsår. Kan bli litt varme, siden de er foret med tekstil. (Merrell har forøvrig sko som holder LENGE. Mine er neste ikke slitte.)

De blå er et par Timberland-sko, også kjøpt på Grensen. En sko som er like fin som da jeg kjøpte den for over 3 år siden. Sålen ser ut som den aldri er brukt. Digger fargen, får Donald Duck-følelse! Morsomme sko, synes jeg.

De siste, til høyre, er et par Diesel-sko. Kjøpt for over 3 år siden, på den butikken jeg jobbet i før. Skinnet og sømmen holder seg veldig bra, men sålen på innsiden har blitt veldig slitt, særlig på hælen.

Sist redigert av mofe : 09-01-08 kl 21:33.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat