Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-13, 15:28   #23
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Ferdig slanket, hva nå?

Wow, for noen flotte fortellinger! Er enig med sistekvinne her. Noen få kilo som tenåring hva er vel det? Det som lett gir ti kilo ekstra er godteri i mangel på skikkelig mat (f.eks mest brødmat + godteri) og mye alkohol. Om man har behov for å spise mer enn man trenger har man vel strengt tatt et følelsesmessig problem først og fremst, med et vektproblem som konsekvens? Noen drukner sine sorger i alkohol, noen dekker over sin sorg med mat, begraver seg selv. Mange bruker sikkert begge deler. Å ha sorg er ikke helt godtatt å ha i lang tid men det tar lang tid å komme over et tap av en man har kjær og nær. Jeg tror at siden det forventes at man skal være glad og produktiv få måneder etter et tap blir det vanskelig å heles og så blir man stressa av kravet man umulig kan innfri, og spiser, og spiser. Det er ikke akkurat min erfaring men jeg tipper det kan være slik.