Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-13, 20:59   #19268
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er på desperat leting etter inspirasjon til interiøret hjemme... Vi har bodd her snart ett år, men det føles alt annet enn hjemme!
Noen som vet om noen bra interiørblogger? Jeg syns det er så mye rart der ute... Noen retningslinjer: jeg liker ikke femtitalls, retro, "kald skandinavisk", blått generelt, shabby chic og andre malte ting, helhvitt...
Vi har spisestue og stue i ett, men det har tidligere vært to rom. veggene er lys beige, malt panel i spisestuedelen og malt strie i stuedelen. Stua har en grå fondvegg, dermed gikk jeg til panikkinkjøp av hvit tv-seksjonen hvitt stuebord. nå har vi kjøpt koksgrå sofa, så det er bedre, men der stopper det... Spisestue er forøvrig eik med brune skinnseter, og grønn pynt i glass i forskjellige nyanser. (den er jeg mest fornøyd med, men...)
Så, hva liker vi da? Kontaster, naturfarger, metaller.... Hadde jordfarger og grønt der vi bodde før, men det passet liksom i leilighet, men ikke hus.
HJELP!