Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-13, 23:00   #25
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Ferdig slanket, hva nå?

Opprinnelig lagt inn av january, her.

Jeg synes at et kapittel om "etterpå" og eventuelle farer og feller passer perfekt inn i en bok om lavkarbo. Når bare 10 % klarer å holde vekten nede, vil det si at veldig, veldig mange kunne hatt bruk for et slikt kapittel. Ikke minst for å vite at dette er en vanlig ting, og ikke et tegn på at man "ikke får til". Da slipper man å tenke "hvorfor gidde gå ned, når alt bare kommer på igjen så fort jeg er ferdig". Jeg tror at mange, meg selv inkludert, ikke automatisk kommer frem til at man skal leve på lavkarbo resten av livet, men at det er noe som bruker tid på å sige inn. Med et slikt kapittel, der man leser om en person som kan, kunne og klarte å gå ned i vekt, likevel gikk opp igjen "etterpå", vil dette i alle fall for meg være lettere å akseptere.

Lykke til med bok

men det er vel ikke vanskelig å forstå at om man ble overvektig av mye karbo og dermed også lett for mange kalorier at man legger på seg om man går tilbake til det gamle kostholdet? ??