Da er jeg ferdig med mitt lett kompliserte tohåndsveveteknikk gensermønster! Veldig gøy å strikke denne altså! Har holdt meg konsekvent til å strikke hvitt med høyre hånd for å forsøke å få jevn strikkefasthet med denne hånden, men jeg har et stykke igjen altså. Slik ble iallefall det ferdige produktet: Retten: Vrangen: Jeg ble ferdig med genseren påskeaften, og fikk dampet den i går. Av frykt for å gå tom for prosjekter i påsken kom jeg ut med en garnpose med oppskrift på lue fra Husfliden i begynnelsen av påsken. Vi var egentlig innom så Camomillamannen kunne prøve hatter til bunaden sin - men jeg greier jo ikke å komme tomhendt ut av en butikk som selger GARN Så denne holder jeg på med nå. Og så skal jeg bestille garn til genser til jenta mi - har lyst til å strikke denne: Men i Drops Big Merino (superwashbehandlet er et must til barneklær, synes jeg). Tenkte på disse fargene: Litt mykere enn grått og hvitt, men likevel litt nøytralt. Synes mønsteret blir voldsomt i sort og rødt - og passer nok bedre til en voksen dame enn ei på 13.