Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-13, 09:45   #1838
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Da er jeg ferdig med mitt lett kompliserte tohåndsveveteknikk gensermønster! Veldig gøy å strikke denne altså! Har holdt meg konsekvent til å strikke hvitt med høyre hånd for å forsøke å få jevn strikkefasthet med denne hånden, men jeg har et stykke igjen altså. Slik ble iallefall det ferdige produktet:

Retten:

Vrangen:

Jeg ble ferdig med genseren påskeaften, og fikk dampet den i går. Av frykt for å gå tom for prosjekter i påsken kom jeg ut med en garnpose med oppskrift på lue fra Husfliden i begynnelsen av påsken. Vi var egentlig innom så Camomillamannen kunne prøve hatter til bunaden sin - men jeg greier jo ikke å komme tomhendt ut av en butikk som selger GARN Så denne holder jeg på med nå. Og så skal jeg bestille garn til genser til jenta mi - har lyst til å strikke denne:

Men i Drops Big Merino (superwashbehandlet er et must til barneklær, synes jeg). Tenkte på disse fargene:

Litt mykere enn grått og hvitt, men likevel litt nøytralt. Synes mønsteret blir voldsomt i sort og rødt - og passer nok bedre til en voksen dame enn ei på 13.

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat