Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-13, 10:23   #11
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Uren hud og p-pillen

Opprinnelig lagt inn av rut311, her.

Ang de 20 kg på 2 år.. Jeg er på vei til å bgynne med pilla nå, og er livredd for 2 ting, og det er vektoppgang og depresjon.. Legen mente at hun ikke har sett depresjon som følge av ppiller ennå. Men hva er det som gjør at man legger på seg? Kødder pillene med metabolismen, eller sitter det "mellom øra"?

Jeg la på meg 1,5-2 kg tror jeg, men det er ørten år siden da. Så det er helt individuelt om man legger på seg av p-pillen og evt. hvor mye. Det største problemet for min del var at den tok knekken på det lille som var av sexlyst fra før...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat