Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-13, 08:21   #2
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Derfor bør du kaste baderomsvekten!!

Der er vi rett og slett forskjellige. Jeg veier meg morgen og kveld hver dag ... og vet da like godt hva som er normale vektsvingninger for meg, som klærne mine. Og har god oversikt over hva det er som påvirker hverdagssvingningene.

Jeg vil heller si at OM det vekta viser blir viktigere enn om klærne passer/det målebåndet og speilet forteller så gjør den seg best i en konteiner.