Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-13, 09:35   #9
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Derfor bør du kaste baderomsvekten!!

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg sier som smgj, jeg er vant til svingninger. Det stresser meg ikke. Men jeg er helt enig i at mange bør kaste vekta, når fokuset legges på vekt, og ikke riktig mat og målebånd/ at det kjennes på klærne.

Og det var det som var mitt poeng. Jeg sier ikke nødvendigvis at alle skal kaste den, men de flest bør få fokuset vekk fra vekta og over på målebånd. Det ble nok litt spissforumlert, men hensikten var egentlig linken til aritkkelen som forklarer hvorfor og tar man bryet med og lese den ser man et veldig godt eksempel på hvor lite viktig vekt er ifht til målebånd.

Jeg lar meg heller ikke stresse av vekta lengre, men ser jo at mange her på forumet (både nye og gamle brukere) stresser noe vannvittig med det, så dette var nok rettet mest mot de og jeg står fortsatt inne for det, selv om noen få faktisk liker og veie seg daglig for å ha kontroll

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat