Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-13, 09:51   #13
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Derfor bør du kaste baderomsvekten!!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Men hvordan skal man finne ut hva som påvirker vekta og ikke dersom man ikke veier seg jevnlig?

For de aller fleste blir drittstressa av det og da kan det være greit å vite hva som teoretisk sett påvirker vekta slik at man slipper og få den der: " å-herregud-jeg-har-gått-opp-200g-siden-igår-SKRIK-PANIKK"
Vil våge og påstå at flertallet som veier seg mange ganger i uka, få slik panikkfølelse og ikke tenker gjennom hva dette faktisk skyldes (ihvertfall IKKE fettvekt).

Jeg veier meg ytterst sjelden, men det hender at jeg slenger oppå vekta hos kiroen min. Vekta har vært på standby lenge, men jeg minker i cm. Buksa jeg kjøpte i fjor sommer og som jeg da lurte på om jeg skulle kjøpe litt større hadde jeg på meg i dag igjen og nå der den for stor. Vekta er fortsatt den samme som i fjor sommer

Til info dette er altså ikke meg, I wish

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat