Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-13, 10:10   #493
Dolsi
Seniormedlem

Medlem siden: May 2010
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Hvordan går det med dere hete og våte damer nå da?
For min egen del så plages jeg litt med hetetokter for tiden,men ikke kjempemye nå da jeg igjen tar E-vitaminer.
Det har vært litt tøft her i det siste da. Havnet på sykehus skjærtorsdag pga det ene operasonssåret mitt ble rødt og hovent.
Kirurgen på sykehuset trodde det dreide seg om en dyp absess ( byll under såret), så han la meg inn og det i karantene
Jada, fikk smitteskilt på døra og fikk ikke forlate rommet jeg lå på. Der lå jeg til observasjon over natta før jeg fikk komme på ultralyd dagen etter.
UL viste at det lå væske langt hele såret mitt og med det så måtte kirurgen tappe væske for å se hvilken væske det dreide seg om.
Heldigvis var det ikke en byll,men vevsvæske det dreide seg om så da ble jeg bare tappet og så fikk jeg dra hjem utpå dagen.
Veldig glad jeg slapp å operere da og det av flere grunner. En ting er jo at de da hadde måttet åpene hele såret mitt, tømme byll og så la det være åpent for selv å gro. Ille nok for det har jeg erfaring med fra før og det vil jeg helt unngå igjen.
En annen ting er jo at jeg går på en stor dose E-vitaminer og helst ikke bør bli skåret i da vil jeg tro.
Slapp med skrekken altså og fortsetter med E-vitaminene mine.

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat