Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-13, 13:15   #1876
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Fra det ene til det andre; noen som har et godt strikkeforum å anbefale? Jeg er registrert både på NSF (norsk strikkeforum) og Strikkesiden. På Strikkesiden skjer det SVÆRT lite - litt mer aktivitet på NSF, men ikke veeeeldig mye der heller. Har såvidt kikket innom Strikkeverden, men ikke registrert meg enda - noen herfra som henger på noen av disse forumene (eller har noe annet å anbefale)? Jeg synes det er så inspirerende å se ting andre har laget

Da har jeg registrert meg hos Strikkeverden også - ser ut som det er endel mer aktivitet der inne, og jeg kjenner igjen noen av brukerne fra de andre forumene også

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat