Sv: Januarstartere
Hei og god kveld til alle sammen!
Jeg har ikke gitt lyd fra meg her inne på en god stund, men jeg har vært litt koko i det siste etter at jeg sluttet på anti-dep. Fikk beskjed om å trappe ned/slutte i forkant av et flere ukers program jeg snart skal oppleve, i håp om å bli litt bedre til sinns. Jeg merker det litt på humøret og da er det ikke alltid like lett å følge med i svingene. - Da jeg logget inn isted måtte jeg smile av alle de gode resultatene her inne! Wow! Er det noen som har begynt å få kommentarer på vektnedgangen? Jeg fikk en kommentar senest i går, men synes det er vanskelig å se forskjell selv. Siden januar har jeg gått ned 8,6kg. Jeg spiser nok litt mer karbo enn 15 pr dag, pga jeg tar en porsjon med tyrkisk yoghurt til frokost for å lindre magen som visstnok er utrolig sensitiv og gir lett mageknip av en foreløpig uforklarlig grunn...Men men, jeg holder meg hvertfall til keto og det går nedover for hver uke/måned som går. Litt tregt kan det føles til tider, men jeg ser jo på tallene at det går nedover, så jeg får vel være fornøyd med det. 
En liten bekymring jeg har angående vektnedgangen er at til tross for 8,6kg som er borte, så har magen ikke endret seg en millimeter på målebåndet. Den er like stor som den var fra starten. Jeg håper at kroppen tar til fornuft snart og begynner å kvitte seg litt med magefettet, for det er tross alt der jeg har mest. :P
Jaja... Det var min oppdatering siden sist og det blir nok en stund til neste gang også, siden jeg skal "legges inn" noen uker for å fikse hodet. Det blir nok en liten utfordring når jeg skal oppholde meg på et "psykriatisk sykehus" hvor jeg får servert maten, men jeg tenker jeg får bare plukke litt her og der av diverse og håpe folk ikke ser rart på meg. 
Ønsker dere alle en riktig god helg, lykke til videre så lenge og foreløpig utrolig godt jobbet! 
|