Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-13, 14:58   #7
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken flytende stevia?

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

Har også prøvd de sukettene. Syns de er litt vell for søte etter min smak. Så de kommer jeg nok ikke til å kjøpe igjen. Tenkte kanskje jeg skal heller ha med meg en liten flaske med flytende stevia til teen, frem for sukettene?

Problemet mitt er på hytta - der bunnspeiker jo alt innendørs også om vinteren så da vil vel steviaflaskene også bli til is... Så der bruker jeg suketter. Men stevia-sukettene fra Naturals (?) er ikke gode for de løser seg ikke ordentlig opp så det ligger igjen masse knøttsmå korn i bunnen av tekoppen. Når den boksen jeg har er tom blir det ikke kjøpt slike igjen, men en annen type. Får ta en tur på helsekosten her og sjekke når jeg kommer så langt.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat