Tråd: Kjempesprekk!
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-13, 19:01   #1
lykkeliten2010
Medlem

Medlem siden: Dec 2012
lykkeliten2010 er på en erverdig vei

Kjempesprekk!

Har hatt tidenes sprekk! Og jeg som hadde vært så flink i 4mnd nå! Tror sprekken kan ha noe med mangel på de resultatene jeg ønsker, går ikke ned i vekt. Er likevel ganske sikker på at jeg har fått andre fordeler med lavkarboen, som et sunnere kosthold, mere energi, midre søtsug osv...
Men ja, i påsken så sprakk jeg så det suste! Skulle først bare gi meg selv lov til å sprekke en dag, med godteri, kake, vaffel, pizza. Tenke at skulle jeg først sprekke så fikk jeg gjøre det skikkelig
Etter det har jeg kjøpt sukkerfri sjokolade omtrent hver dag, ig terskelen for å spise karbo har blitt betydelig lavere, og de siste to dagene nå har jeg spist både hamburgerbrød, brus, vafler og nå er jeg snart på vei ut for å kjøpe sjokolade...har allerede spist masse så en fra eller til kan vel ikke skade?

Hjelp! Hva skal jeg gjøre for å få tilbake motivasjonen? Og vi jeg måtte gå gjennom ny runde med slapphet og hodepine? For det passer veldig dårlig akkurat nå.
Iiiiik!!

Og s har jeg tenkt på en annen ting... Siden jeg ikke går ned i vekt, er det noen som har erfart vektnedgang ved å tilføre noen trege karbohydrater i kosten?

lykkeliten2010 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat