Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-13, 21:46   #1899
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men småjenter elsker vesker og muffer og alt annet som ting kan puttes oppi/inni....

Jo, du sier noe. Kanskje jeg lager en liten håndveske av det som er igjen. Mon tro om jeg klarer å snile inn litt Marius der også.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, tenkte ikke på halvannetåringen, altså. Uglovottene er jo superkule! Kjør på! Selv er jeg hekta på Jette-sokker om dagen. Strikker et par til hver av mine tantebarn nå mellom oppgaveskrivingsdontene!

Neida, skjønte det.
...Nå spørs det bare om jeg har nok garn.

Jettesokker er tå-opp-sokker, sant? Har lyst til å lære meg det. Men nå har jeg akkurat (så vidt) lært meg å strikke ordinære sokker. De Mariussokkene over er forøvrig de første og eneste sokkene jeg noen gang har lagd. Tidligere sokkeforsøk har blitt til fine pulsvarmere...

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat