Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-13, 08:23   #19351
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

L
Litt av "problemet" mitt er at jeg alltid har vært ganske flink i alle fag på skolen (foruten kunst, musikk og drama), så jeg har aldri vært "nødt" til å utvikle en preferanse... Så nå vet jeg ikke hvilke av fagene mine jeg foretrekker (vet bare at det ikke er matte). (Dere begynner kanskje å skjønne hvorfor rådgiveren sa det hun sa )

Det finnes jo mange interessante utdanninger der man må gjennom en del matte i studieløpet, men kan holde det til et minimum og man trenger ikke å praktiserer så mye av det i arbeidslivet. Men så spørs det jo hva du legger i matte. Som ingeniør bruker jeg matte daglig, men ikke noen avanserte greier, jeg er mer inne i fysikkverdenen men det er jo mye matte der også

Er enig med Carisma at jobb/folkehøyskole, et år i utlandet (om du kan) kan være en ide for å finne ut av ting. Ellers kan du jo ta et år på universitet der du bare følger et par klasser som virker interessant, om det lar seg gjøre. Lykke til, finner du ikke det rette med en gang er det bare og prøve igjen. Selv var jeg 29 da jeg gikk tilbake til høyskolen og har aldri angra.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose