Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-13, 09:18   #1904
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Ja, i dag ble det endelig tatt bilder:

Resten kan beskues på http://www.ravelry.com/projects/smgj/devonshire

... Den ble v i d, men ikke verre enn at den brukes. Og garnet er 100% kløfritt og deilig.

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Så mye fint!

Noen burde strengt tatt lage en samleside eller noe for "gammel strikk med moderne vri (ala space invaders mariusgensre eller mariusputer med elger som ...gnukker på hverandre).

...selv har jeg gått i strikkefella igjen. Skulle bare strikke en genser...

...og så bare en kjole til 1.5-årige datteren til en venn av meg, fordi hun var på sykehus for en over 5 timer lang hjerteoperasjon.

...så ble det restegarn... som ble til sokker.

...og en lue

...og jeg har forsatt restegarn(!). Forslag? Eller bør jeg gi meg mens leken er nogenlunde god.
Blir forsåvidt overasket om alle disse plaggene passer.

Wow, så produktiv du er Lekre ting! Tenker Marius-tingene falt i smak MÅ få kjøpt meg denne boka, altså!

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat