Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-13, 17:17   #20
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilken flytende stevia?

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

litt stevia sammen med erythriol (sukrin) fungerer helt greit, uten så mye ettersmak av stevia, men derimot erytriol som gir litt sånn kald, metalisk ettersmak. Jeg har også kjøpt stevia i pulverform sammen med latose (isteden for maltodextrin som oftes er brukt) og den har også en ok smak i teen. Men jeg liker ikke å bruke latose da. Så det finnes ok stevia produkter i pulverform men jeg liker flytende bedre, for da syns jeg det gir bedre kontrol på mengden. Kanskje bare en innbilding, hehe.

laktose, melkesukker, mener du? Ja, leste om den, noen liker'n, andre synes også den har ettersmak. Noen liker stevia sammen med xylitol, andre ikke. Jeg har prøvd i kombinasjon med sukrin men liker bare stevia kamuflert skikkelig i bakst eller sjokolade. Synd. Luo han er også interessant. men den også skal ha ettersmak.