Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-13, 08:31   #11
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Noen grunnleggende spørsmål

Det er ingen som kan forutsi hvordan DIN kropp reagerer på den mengden karbohydrater (og det kostholdet ) DU ønsker å spise fullt ut. (auda! Her bedriver jeg plagiatskriving, ser jeg - vel - "great minds think ..." :red: )

Helt generelt kan vi si at de fleste som kommer fra et "vanlig" høykarbokostholdnyter godt av å redusere karbohydratene og da spesielt de kjappe karbohydratene.

Når det gjelder trening er de på samme måte for de aller fleste en fordel å være i bevegelse. Om ikke direkte for kiloene så for å opprettholde forbrenningen og for holdningen og generelt "utseende".
For meg virker du litt forvirret i forholld til hva, hvorfor og hvordan i forhold til lavkarbo - og det er ikke rart - vi er mange "dialekter" av lavkarbo, meninger og overbevisninger her inne. Sånn sett så hadde det vært lurt om du stakk en tur innom biblioteket og leste litt i et par lavkarbobøker. Kanskje ikke oppskriftsbøkene først og fremst, men de bøkene som omhandler temaer som "hvorfor velge lavkarbo" og "lavkarbo og trening" (dette er ikke boktitler, men temaer, altså - ).
Et bokforslag kan f.eks være
http://www.akademika.no/helt-naturli.../9788299859851
Etter å ha sett litt på disse tror jeg det vil være mye lettere å velge et kosthold som både vil være effektivt og passe nettopp til det nivået du ønsker både strikthetsmessig og treningsmessig.