Sv: Vegetarlavkarbo
Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.
Hva spiste du de to årene? Jeg er ikke så hypp på å spise tofu og slikt nei, så det blir det nok lite av. En fordel å kunne lage mat på et slikt kosthold, jeg har en venninne som var vegetarianer i flere år og levde stortsett på pasta, og det er vel ikke bra i noen som helst sine øyne.. Jeg anser meg selv som en ok kokk, og tror ikke at jeg skal bli mer matlei enn jeg i perioder er nå også. Det er bare den store frykten for å legge på meg igjen som stopper meg.
Nå begynner det å bli en stund siden, så jeg husker ikke helt. Men jeg spiste mye laks (faktisk til det punkt at jeg ble så lei at jeg ikke spiste det igjen på flere år. ), jeg lagde også mye grønnsaksgratenger med fløte og egg og ostelokk (slengte stort sett bare alt mulig rart oppi, alt fra brokkoli og blomkål og løk til aubergine og avokado, fetaost, spinat og fandens oldemor). Dette ble vel en av klassikerne, fordi det var så lett å variere. Ellers gikk det i egg i alle former, tomat- og andre grønnsakssupper, smoothier etc. Tåler du meieriprodukter kommer du langt. Det gjør ikke jeg lenger. 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|