Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av smgj, her.
Har et par sånne på jobb, jeg også. Og vi har til og med oppvaskmaskin - men både det å ta ut og sette inn er visst for mye forlangt. Si ifra dersom du finner noe som fungerer... 
Sånn var det på den forrige jobben min, noen satte bare koppene i vasken og trodde de gikk inn i oppvaskmaskinen av seg selv. Vi så oss lei av det så vi hengte opp en Wanted -plakat over vasken: "The Kitchen sink messer - WANTED DEAD OR ALIVE" med et bilde av en særs lite innbydende vask full av kopper og kar. Hadde mye moro med den, spesielt da vi fant ut at direktøren var en av de verste rotekoppene, men det var noen andre der også, ble faktisk bedre etter den plakaten.
Her er vi bare 4 stk og det er ikke mye og vaske opp og selvfølgelig kan hver enkelt ta sin kopp slik som jyplingen foreslår, men da får han jaggu ta og vaske kopper etter sine gjester også. Det skjer ikke!! Eller jo forresten i dag "vaska" han opp, men de så jo ikke ut koppene. Tok en kopp og vaska den på nytt før jeg brukte den jeg Usikker på om han er så dårlig på oppvask eller om han gjorde det for å slippe unna en annen gang. Men det skal vi bli to om..... he he he Turnus og liste blir for dumt for vi er så få og det tar et par minutter daglig og fikse dette, men han skal få kjørt seg, jeg er ikke mora hans så jeg har bestemt meg at får nå av har jeg en kopp med mitt navn og vasker kun den (og evt gjestekopper) 
Men løsning, nei det finnes ikke. Det er alltid noen slike latsabber som tror de er hevet over alt og alle på enhver jobb 
|