Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-13, 17:47   #20
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Vegetarlavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Ja. hopp i det! Du har såpass mye å velge i at det skulle ikke være noen matgrunn til at du ikke skulle få til dette. Jacobs er langt dyrere så du er heldig med de fiskeburgerne. Chana dal er det mulig å finne i internasjonale grønnsaksforretninger. Muligens på iherb.com eller ebay.com. Har ikke sjekka. All lykke til! Skulle ønske jeg kunne klare meg uten kylling selv men jeg er veldig glad i det, spiser det to ganger daglig stakkars fugler

Jeg sier vel ikke at jeg aaaldri skal spise kjøtt igjen, men i allefall en hverdag uten syns jeg er et godt utgangspunkt, så får vi se hvor veien går videre Kan hende jeg ikke savner kjøttet i hele tatt, og da er det jo ingenting å trakte etter heller. Skal se på sjappene rundtom i Bergen om kanskje en av de litt eksotiske kan finne på å ha det i sortementet

Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat