Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-13, 18:31   #8
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Erfaring med kelp?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Kelp er som regel svakere enn jodoppløsning, men det kan kanskje hende at du manglet selen (, d-vitaminer og salt?)... som er viktig i jodomsetningen. Det er derfor jeg anbefaler selen i tillegg.

Subklinisk hypothyreose er nå pasientens symptomer tilsier hypothyreose (= lavt stoffskifte), mens blodprøvene sier at man ligger "lavt normalt"... Før blodprøvenes tid hadde man sannsynligvis blitt prøvemedisinert på bakgrunn av symptomene. Og før i verden visste man at struma ofte rett og slett var jodmangel. Dessverre er det mange leger som tror at vi i Norge - alle sammen - spiser torsk så ofte at jodmangel er umulig...

Om jodmangelen var årsaken til din subkliniske - så skal du se at du "vokser det av deg".

Hehe, jeg vet hva det betyr, altså. Det er mer sånn - jaok, her får du en merkelapp, ingen konkret hjelp, men noe å kalle det. Så, fornøyd nå?
Jeg er jo mye bedre nå, men måtte mobilisere mange krefter og små grå for å komme dithen. Skulle dog fortsatt ønske jeg visste hvordan få alt håret mitt tilbake, da.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat