Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-13, 23:25   #12
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Pofiber og fiberfin

Opprinnelig lagt inn av Jammo, her.

Ser den porsjonspizzaen inneholder ketolyse bakemiks (eller bakeprotein). Hvor får jeg tak i dette? Er det noe annet jeg kan for eksempel bruke istede? De så ut som lefser også. Kanskje en kan lage dette til tacolefser?

Og det brødet så jo kjempegodt ut Må nesten prøve den en dag Takk for tips

Originaloppskriften er faktisk ment for lompe! Og så ble den på magisk vis omgjort til pizzabunn.
I den varianten ble bakepro brukt istedenfor, som man kan få køpt på helsekost. Bakemiks kan man finne på Meny.
....Nå kom jeg plutselig på at jeg forleden lagde denne pizzabunnen uten noen av delene, men brukte liiiitt kikertmel, men det tror jeg faktisk var helt unødvendig. Konklusjon: prøv uten. Jeg tror det går bra

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat