Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-13, 15:35   #1925
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Her: http://www.ravelry.com/patterns/library/owls-2 (Eller mente du den faktiske oppskrift-PDF-en?)
Tror det er den mest populære genseren på ravelry. Nå må jeg bare finne massevis av nusselige små knapper.

Takker! Den var jo veldig fin, da! Oppskriften koster bare 4,5 pund, så da kan jeg heller være så kul at jeg betaler for den!
Dessuten har jeg ørti UFO-er jeg må gjøre ferdig først. Og jeg finner stadig måter å prokrastinere på – som i går og i dag, inspirert av invitasjon til nittitalls/grunge-fest, begynte jeg plutselig å mekke sånne vennskapsarmbånd vi som trodde vi var hippier på nittitallet nærmest masseproduserte. Oppdaget til min overraskelse at jeg kan minst tre mønster så og si utenat forsatt!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat