Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-13, 14:57   #19455
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

o

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Jepp, f. eks. i psykolingvistikken så tegna jeg oppdelingen til de forskjellige retningene og tegnte noe som var veldig spesielt - biheviorisme avhenger av input så da tegna jeg (strekmennesker osv) en som stod ved tavla og prøvde å svare og professoren sa (snakkeboble) "aha, bra". Dette basert på eksperiment som viste at elevene snakket så og så mange prosent mer da de fikk respons på det de sa. Og slik huska jeg... Har ikke bøkene mine her, men kan prøve å la lillesøster ta noen bilder og sende dem til meg.

Og det er gøy :-D

Ah! Da er jeg mer med! Konsekvensen av å være såpass visuell av seg er at abstrakte eksempler ikke alltid inspirerer så veldig. (Jeg ELSKER praktiske og anektodiske eksempler!)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥