Sv: Aprilstartere
Hei hei! Jeg er vel også aprilstarter!
Jeg har gått på både ketolyse og mer generell lavkarbo i et par år tidligere, men har hatt et års pause. Både fordi jeg var litt matlei, og pga. ekstremt mye reising og pendling med jobben. Kosthold skal jo ikke føles som en belastning, men som et godt valg!
Nå er jeg imidlertid utrolig lei karbohydrater, og jeg merket at sukkeravhengigheten var på vei ut av kontroll (dette var grunnen til at jeg begynte på ketolyse første gangen). Kroppen regelrett lengtet etter lavkarbo-kosthold, så nå er jeg igang igjen! Hadde en liten nedtrapping forrige uke, og denne uken er det fullt ut ketolyse (med ketose påvist idag ), og det blir det en stund fremover.
Har egentlig ingen mål om vektnedgang, men regner med det kommer litt siden jeg ikke lenger spiser godteri og potetgull og is og og og.... For ikke å snakke om at jeg såvidt klarer å holde oppe en måltidsfrekvens på mer enn to måltider om dagen nå (noe som er digg, liker å slippe å tenke på all den spisinga).
Ah, lavkarbo er livet, det er så utrolig GODT å være tilbake. Det er dette som er rett for min kropp 
|