Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-13, 11:53   #25
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Er vi mange menn her inne på forumet?

Opprinnelig lagt inn av Humbalaa, her.

skal gjøre det nå straks!

Jeg vet hva du snakker om ! derfor prøver jeg å ikke være så høytidlig og vinkle det litt anderledes, prøver å være litt artig da . Er jo dødskjelig å lese akkurat det samme på alt sammen så da får jeg gjøre et forsøk på å være informerende og artig samtidig.

www.sexylubben.blogg.no

Kult! Har lagt inn bokmerke på bloggen din. Hvordan er blogg.no å bruke? Jeg har en hageblogg (*haha*) på blogspot.no og synes det er temmelig forvirrende faktisk. Nå skal jeg innrømme at jeg ikke har lagt ned timer og dager på å prøve å forstå det, men det skyldes nok at jeg ikke intuitivt skjønner det i alle fall. Om det skyldes meg eller blogspot.no kan vel diskuteres... blogg.no er også gratis?

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat