Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-13, 16:31   #1936
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

De har jeg strikket masse av. Som jeg gjør det (og synes er enklere), er å strikke fram til streken, og runden ut, og når jeg kommer rundt til der tommelen begynner igjen tar jeg av maskene over på en tråd, og legger SAMTIDIG opp ny masker. Da legger jeg dem bare opp i etter diagrammet; altså (etter fargen i mønstreret) svart, hvit, svart, hvit etc.

Men hvordan strikker man frem til streken? Er det ikke mange masker som må legges opp frem til dit?

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Så mye fint det var her jenter
I min forumpause har jeg heklet pledd i oldemorruter. 252 ruter (), som nå har blitt et pledd gitt. Har planer om å starte på et til, bare garnet kommer i posten.
Utålmodig jeg ? Neida

Neimen hallo!

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat