Tråd: Søtsug
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-13, 06:24   #4
Annala
Medlem

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Ringerike
Annala har en fantastisk aura rundt segAnnala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Søtsug.

Opprinnelig lagt inn av flinkeellinor, her.

Nja, hadde det vært så enkelt som å bare holde seg hard
Men nei, det funker ikke for meg, om jeg greier det en måned(da med abstinenser, humørsvigninger som kvalifiserer meg til et lukket opphold et sted langt langt bort fra folk...), så kommer det like sterkt om ikke sterkere tilbake neste måned. Det lengste jeg har greid å holdt meg er 6 måneder, men forsatt samme greia. Å ta bare litt funker heller ikke, litt og ofte fungerer men tilsammens så blir jo det store mengder( en hel m&m`s pose i dag, fordelt på 6-7 "måltider").

Kanskje jeg bare må være fornøyd med at jeg faktisk uansett går ned jevnt og trutt til tross for disse smellene? Har jo ikke mer enn 5-10 kg(jeg er ikke overvektig lengre ) igjen til målet.. og jeg kommer mest sannsynlig til å være der i løpet av dette året uansett. Og da er det kanskej ikke verdt å måtte "pine" seg igjennom med å holde seg hard de dagene det står på? Men klart, det hadde jo vært fint å bli kvitt det sukkeret uansett, det er jo ikke akkurat sunt.

Jeg tenker at hvis dette ikke skaper store problemer for deg så kan det være like greit å gi etter du skriver jo selv at vekta går nedover likevel, men muligens litt saktere. Som mange har skrevet, dette kostholdet bør være en livsstil, ikke en diett. Hvis det å være heelt avholdende ift sukker skaper deg om til ett "troll" synes jeg at du heller skal gi etter fordi du da klarer å beholde livsstilen. Må jo tenke på dine medmennesker også

Lykke til videre

Annala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat