Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-13, 19:56   #907
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av MajaKr, her.

Hei

Eg lurer på kva bok eg bør kjøpe for å få gode oppskrifter og nokon gode råd? Kostholdet mitt er LCHF med under 20g karbohydrater per dag. Har holdt på i snart 2 uker.
Lurer og på om bøkene til Dahlberg inneholder oppskrifter med ingredienser som er lett å få tak i på vanlige dagligvarehandler. Bor på landet og har derfor ikkje tilgang til butikker av alle slag.

Skal ned 10-14 kg

Nå vet ikke jeg helt hvordan oppskriftene til Dahlberg er, men du klarer deg fint med det du kan finne i vanlige dagligvarebutikker på lavkarbo. Om du vil ha tak i andre ting som f.eks mandelmel, så kan mye slikt bestilles på nettet.

Dahlberg sine bøker skal være bra ellers har du jo Ketolyseboka til Andersen, Kostdoktorn - Eenfeldt sin Matrevolusjonen er også bra. Det er lurt og lese seg opp ja, så du forstår hva som faktisk foregår i denne prosessen. Ellers er det jo mange nydelig oppskrifter her inne på forumet med helt vanlige ingredienser.

Lykke til

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat