Tråd: Søtsug
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-13, 20:23   #5
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Søtsug

Du trenger jo ikke å sprekke ved og spise høykarbo søtsaker, men heller ha klar noe lavkarbogodis og da gjerne noe med litt mat i som f.eks vafler eller muffins. Ellers kan jo kanskje bringebær, fløte og sukrin/stevia hjelpe på. Selv bruker jeg dette for jeg blir også himla fysen rundt menstider og jeg orker ikke og la vær med søtt men sørger for at det er lavkarbovennlig. Og lager det gjerne litt i overkant søtt slik at det blir litt kvalmende for da spiser jeg mindre.

Jeg tar også ganske store doser krom nesten daglig, samt er nøye med andre tilskudd og det hjelper på søtsuget ellers. Jeg har prøvd med avvenning jeg også, uten hell men holder som sagt alt lavkarbo ihvertfall og slipper ikke sukkerheksa til. Jeg merker at uka før mens trenger jeg rett og slett litt mer kh ellers blir jeg veldig slapp, så da spiser jeg f.eks litt kikerter, erterstuing, litt gulrot o.l. men ikke mer enn at jeg holder meg i ketose.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat