Sv: |18ÅR og 123KG| Ned i vekt
Opprinnelig lagt inn av Dorian, her.
hMen vil jeg merke forkjell, og gå ned i vekt bare ved å trene? Eller er det "must" og spise omelett osv til frokost? Pleide før og spise en boks med tunfisk til frokost, siden jeg synes det er himmelsk godt, og det inneholder nesten ikke karbohydrater
Vanlig brød er ikke lavkarbo da, men om du tåler det uten at blodsukkeret går til værs eller at du er insulinresistent så er det jo ikke noe problem, mange, mange spiser jo brød problemfritt. Du kan jo prøve lavkarbobrødet fra Norgesbakeriene, det føres av Rimi og Ica i alle fall - jeg synes det er kjempegodt og det ligner veldig på vanlig brød. Tunfisk kan du godt spise. Når du sier du spiser ost - mener du da brunost eller gulost? Er det brunost bør du finne et annet pålegg, det er i grunnen bare melkesukker...
Når det gjelder trening er det aldeles supert, men det meste gjøres nok med kostholdet - for oss vanlige mosjonister i alle fall. Uansett har kroppen alltid godt av trening, den er jo ikke laget for å ligge i sofaen hele dagen så kom deg ut og rør på deg! Gå, jogg litt eller ta frem sykkelen fra boden! Jeg har helt sykkeldilla om dagen og storkoser meg på sykkelsetet!
Lykke til! 
|