Sv: Aprilstartere
Opprinnelig lagt inn av nisse, her.
Hei, ingen stress i kroppen min av å veie meg ofte. det er bare moro .
jeg skriver og en stor oppgave. 30 sider og er nesten ferdig. må si at jeg er glad at jeg er på lavkarbo ellers ville jeg sitte til 3 i natt og stappe i meg meg masse gotteri mens jeg skrev. Jeg driker mye pepsi max da men det går bra.
Jeg er helt enig! Jeg hadde også stappet i meg masse, om det ikke hadde vært for lavkarbo-kostholdet! Samme her, drikker også en del pepsimax, men føler jeg "må" ha det, som en liten trøst i hvert fall.
Hadde egentlig tenkt å begynne først etter at masteroppgaven er levert, fordi jeg var redd for bivirkningene med slapphet og hodepine, men så bare hoppet jeg i det: slapp unna de verste bivirkningene, følte meg topp fra dag tre, og jeg slipper å gå å spise så ofte, kan bare sitte her og skrive 
En annen ting, jeg slipper unna mange sosiale tilstelninger nå i begynnelsen, som jeg tror er en god ting, for at jeg skal bli vant med kostholdet, og for at det skal bli lettere å si nei, når jeg først har gått litt ned.
Det med veiing hver dag: folk er forskjellig, og tåler det på forskjellige måter. Jeg er en av de som får et usunt forhold til vekten, been there, done that, så jeg kjenner meg selv såpass godt, at om jeg skal klare det 100 %, helt ned til målet (og ikke gi meg før), må jeg styre unna den