Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-13, 11:22   #1962
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg bare tenker fremover til flere eventuelle kjolestrikkemanier: Finnes det noe lett garn for pinne 3-4 som ikke er så varmt? Jeg liker Sandnes Duo temperaturmessig, men det ble veldig tungt. Alternativt kunne jeg ha strikket med Alpakka, men det er innmari varmt igjen, og lever gjerne sitt eget liv fasongmessig. Forslag?

Ellers lurer jeg på om det er andre som har erfaring med knitpro-pinner. Har litt lyst på utskiftbare rundpinner. Har forstått at Symfonie (gjerne dreamz) er bestselgeren, men jeg ser stadig Nova dukke opp som favoritt. Skal man først bruke 4-500 kroner er det greit å gjøre litt research.

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat