Tråd: Recrea forte
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-13, 09:01   #25
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Recrea forte

D-vitamin har iallfall mye å si for immunforsvaret og derigjennom på generelt organismestress. Stress = at det håret som har tenkt å falle de nærmeste månedene bestemmer seg for å falle raskere, etter min erfaring ...

At du tar jod & selen "samtidig" (som klokkeslett) tror jeg ikke har så mye å si, men det bør være "samtidig" som helst samme uke/samme dager iallfall.

Men Photo... Du tror ikke det er eksamensstress som tar håret nå da? For min egen del så røyter jeg altså MYE mer når jeg stresser over lengre tid.

Og folsyre/folat kan kanskje være noe å prøve?
http://www.livestrong.com/article/50...e-hair-growth/

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat