Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-13, 21:56   #89
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Re: Sv: Mat-i-bilder-tråden

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Er det kun eggehvite og bringebær altså? Bare pisske eggehvite stiv og ha i bringebær? Ikke noe søtt eller gjøre noe mer med det ?

Det er basisen, ja. Men man mikser alt sammen! Rett og slett hiv frosne bær og eggehvite i bollen, og ta det derfra. Jeg bruker å knuse bærene litt først med mikseren, og så pisker alt til en stiv rosa krem. Man kan jo selvsagt tilføre søtt og smak om man vil det. Det er godt med søtning, men jeg finner det ikke særlig nødvendig. Hadde kanel på i går, men det har jeg ikke pleid å gjøre. Er bare å prøve seg fram. Si fra om du kommer på noe godt da!

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat