Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-13, 23:09   #30
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Urinsyrenivå og proteiner

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Da jeg hadde kronisk senebetennelse i nakken (før jeg oppdaget manuellterapeut....) brukte jeg Brexidol. Trengte ikke ta de lenge før det verste slapp.
Nexium er vel det man får hvis man har magesårbakterien? Trodde den var mildere enn somac (respetvarianten) jeg (og dessuten for noe helt annet)?

Men jeg ville prøvd å finne en god behandler som kan løse opp problemknuten (roten til alt ondt så å si) fremfor å leve på sterke smertestillende....

Brexidol er hardt for magen og slett ikke førstevalget lenger.

Nexium har ikke noe med magesårbakterie å gjøre i det hele tatt. Da får man antibiotika!
Nexium er mot magesår og ikke noe annet. Det er veldig effektivt, virker så og si på alle og fås kun på blå resept om man har fått magesår påvist vha gastroskopi!

Og Vimovo er slett ikke sterke smertestillende. De ligger helt nederst på smertestigen som alle andre NSAIDs.....

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat