Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-13, 12:12   #34
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Urinsyrenivå og proteiner

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Lurer på en liten ting: På hvilken måte er Brexidol hardt for magen? Jeg har brukt denne i 14-15 år for et hofteproblem, men har ikke merket stort til bivirkninger. Eller, mage og tarmsystem har vel alltid vært litt så som så, men jeg har ikke knyttet dette opp mot Brexidolbruken. Hva bør man være oppmerksom på?

Diarre... Det var iallfall min reaksjon på NSAIDs over lengre tid. Og jeg brukte LANG tid og mye glutamin på å få tarmen i orden igjen. Så vær oppmerksom på langvarig diarre også uten blødning.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat