|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Har s2. Synes lyden er helt grei. Mannen har s3, og den er verre. Synes s2'en har alt untatt den nye blåtannprotokollen. Slepphendt? Da kjøper du et sillikoncover til 2-4 pund på ebay. Dette stikker også såpass mye ut at linsa (som ellers er det høyeste pkt på telefonen) ikke slites fryktelig fort - selv i jevnlig bukselommebruk.
Funker finfint. Min har forresten overlevd en tur i badekaret (med vann!) 14 dager etter jeg fikk den (for halvannet år siden) så jeg er fornøyd (parterte ut batteri, deksel og hoveddel og tørket den - avslått - på 50 grader varmluft med døra på gløtt i 3-4 timer etterpå...
Jeg har ikke hatt noen problemer med oppdateringer.
Kommer i fasjonabelt svart...
Ja, de kan koble seg til åpne trådløse nett, eller nettverk som du har nøkkel til.
Når det gjelder batterikapasitet er det ingen smarttelefon som kan måle seg med en god gammel "jeg kan kun ringe"-telelfon... siden de gjør så mye mer...